2010-09-29

Några rader...

Nu börjar jag få ordning i mitt kaos med saker som behöver fixas med innan pyrets ankomst. Jag har som mål att vara klar med de viktiga sakerna innan v.35 för att bara kunna slappna av de sista veckorna. Det har vart en liten smärre katastrof rent ekonomiskt det här med att vara sjukskriven. Det har varit tjaffs från första stund och jag har inte fått den ersättning jag räknat med, men nu har det löst sig på bästa sätt.

Om en vecka åker jag och svägerska till Ullared. Det ska bli jätte mysigt, vi är borta över helgen. Övernattar i stuga och kan shoppa hur mycket vi vill och orkar. KUL!

Pyret växer så att det knakar och jag får växtvärk i magen. Bara ca.8-9 veckor kvar nu! :)

Kram

1 kommentar:

  1. Vad skönt att det löste sig med pengarna äntligen!!!
    Phu att det ska krånglas så jämt...
    KRAM igen! /Somris

    SvaraRadera