2010-09-29

Lilla Mamman

Pontus mormor är en underbar kvinna som jag tycker så så så mycket om. Hon ger mig alltid ett gott skratt och många goda råd om livet i allmänhet. Hon säger alltid vad hon tycker och kör bara rakt på. Inga konstigheter. Det gillar jag.
Nu har hon tyvärr varit krasslig på sistonde och ligger på sjukhus och häromdagen när vi var där så benämnde hon mig inte vid namn, utan för "lilla mamman". Det lät så okomplicerat och härligt, så nu har jag bestämt mig för att bloggen får heta så och det känns på något sätt mycket bättre. Bloggen handlar om mitt, vårt liv i det stora lilla och väntan på vårt älskade pyre och kommer ju att få handla om lilla pyret när han eller hon har kommit.
Vad tycker ni om det?

3 kommentarer:

  1. SVAR: Hej! Underbart att höra att jag inte är ensam om det. Tycker precis som du att det ser mer välkomnande och ombonat ut. Mysigt. Sen får man väl se om täcke och kudde används för det är ju inte säkert. Men men.. jag ville ändå bädda och göra klart. :D

    Vad glad jag blir när du säger att du tycker om min blogg! Kul att du fastnat för den och jag hoppas du håller kvar vid den. Och du, fortsätt kommentera! :D Kram!

    SvaraRadera
  2. Så fint att du håller av/lyssnar på mormor.
    Love u Mam

    SvaraRadera
  3. Underbart tycker jag!!! =)
    Kram Somris

    SvaraRadera