2010-09-11

Lilla Liten börjar bli stor.

Den lilla börjar växa till sig i den grad att mina organ trycks ihop och gör lite ont. Igår kväll hade pyret gympa och sparkade på revbenen, aj. Imorse kunde jag knappt stiga upp för det kändes som om jag hade haft styrketräning hela natten. Men jag antar att pyret ligger och trycker på för det är bara på den högra sidan det känns. :)

Idag har jag gjort absolut ingenting, jag har känt mig ganska mör och vädret har varit trist. Så soffan och film lockade ganska hårt och där blev jag sedan kvar. Jag har aldrig ro till det annars, men nu så. Det var faktiskt skönt.

Jag tror jag kom på ett namn idag som jag ska presentera för min käraste när han kommer hem. Det bara slog till, har aldrig ens funderat på det förut men nu kändes det plötsligt väldigt rätt.

Ha en mysig kväll!

1 kommentar:

  1. Köpte skinnet på babyproffsen. 399:- gav vi för det, men det var lite olika priser beroende på storlek. Vi tog det minsta vi hittade eftersom vi bara ska ha det i vagnen, krävs ju inte så stort då:)
    Kram

    SvaraRadera