2010-09-01

En dag på stan!

Idag har jag umgåtts med min kära svärmor på eftermiddagen. Vi käkade lunch och gick i lite affärer. Jag försöker hitta en overall till pyret men det är inte så lätt. Antingen är det massor av konstigt mönster eller så är dom bara konstiga. Haha. Men jag hittar nog någon, jag har ju två månader på mig innan jag vill ha allt sånt där klart. Jag tror pyret kommer tidigare men bara för det så det slutar säkert med att jag går över tiden! Vilket som blir bra bara vi har det som vi behöver första tiden.

Jag tänkte fynda en amningsbh på lindex, jag hade en rabattkupong på 30 procent. Den hade tydligen gått ut för någon dag sen så det bidde ingen rabatt Men jag handlade den ändå, det kommer ju behövas.

Nu ska jag försöka göra någon slags middag, det är aldrig roligt att äta själv. Sambo jobbar och kommer inte hem förens 22 ikväll.

Ta hand om er !

1 kommentar:

  1. Vad är det för slags overall du är ute efter?
    Ett tips är att ta en mjuk skön fleece overall för du kommer nog ändå ha bebis i vagnen hela tiden och då behöver de ingen termo overall + att de är så små så man vill liksom inte klämma ner dem i något så hårt och stelt som en termo overall.
    KRAM Somris

    SvaraRadera