2010-09-13

Dags för besök hos barnmorskan!

Dagens besök hos barnmorskan gick jätte bra. Jag följer kurvan precis på pricken. Pyrets hjärtljud låg på 140 och h*n gjorde flera kullerbyttor så att barnmorskan hade svårt att mäta hjärtljuden. Vi väntar nog en vilde. <3

Sf mått:27
Hjärtljud: 140
Blodvärdet var mycket bra.

På onsdag blir det läkarbesök, då ska min sjukskrivning förlängas för en sista gång. Mitt onda på höger sida ska det tittas på, det är säkert bebisen som sparkar mkt där och gör att revbenen blir öma. Men det kunde också bero på någonting annat som jag inte minns var det var. Det är iaf skönt att det kollas upp.

Ha en bra dag!
Kram

1 kommentar:

  1. Ja, eller hur är det galet! Det dumma är att dagarna och veckorna går så snabbt, men det känns inte som om man kommer något längre i graviditeten.. men snart snabbas det nog på det med antar jag :)

    SvaraRadera