2010-06-01

Sjukstuga

Juni Månad är här och det innebär att sommaren är här!

Det kommer att hända mycket i Juni för oss. Om 14 dagar får vi tillgång till vårt nya hem. Om 17 dagar flyttar vi dit. Sista veckan i juni kommer vi att få se vårt älskade lilla pyre.


Några bilder från vårt nya hem!

Just nu sitter jag i soffan med en halstablett i munnen. Jag vinkade precis av gubben till jobbet. Själv får jag tillbringa min andra dag i soffan. Jag har åkt på en ruskig förkylning med halsont. Mina andra två kollegor har också legat däckade hemma, båda två med halsfluss. Så blir det när barnen inte får vara hemma när de är sjuka, då blir vi pedagoger också sjuka. Nog om det.

Vi hade en väldigt mysig helg hemma hos mina föräldrar. Mina syskon var också hemma och det var härligt att få träffa dem. Blir ju inte alltför ofta tyvärr. Pappa tyckte att bebismage hade växt och han påpekade ett flertal gånger att jag skulle ta hand om mage. Jag lovar dig det pappa, det behöver du aldrig tvivla på! :)


På tal om pyret så går jag in i vecka 14 idag. Jag vet inte om det har med att jag har varit så dålig men jag känner mig inte alls gravid längre. Dessa "spökveckor" kanske har kommit men jag klagar inte och jag tror Pontus blir glad om jag är vaken längre än till 20.00.

Ta hand om er!































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar