2010-06-16

Sjukskriven 50%

Idag har vi fått reda på att vårt lilla pyre mår bra och att allting ser bra ut. Pyret har utvecklats som h-n ska. Det fick vi reda på för att jag fick en sådan enorm värk i magen. Det kändes som att någon satte kniven i mig och vred om.

Vi fick ialla fall komma upp på direkten till gyn. och de var väldigt hjälpsamma. Jag var helt förstörd och P var som vanligt helt underbar även om han var lika rädd som jag. Men allt är i sin ordning förutom att jag inte får jobba mer än 50 procent på ett tag framöver. Inga lyft och inget stressande var doktorns ord.

Jag är bara så himla lycklig att bebis mår bra... vårt fina lilla hjärta.

2 kommentarer:

  1. Nu gäller det att lyssna, inga lyft varken på jobbet eller vid flytten. En bestämd liten krabat som talar om för sin mamma när det nog och att ni ska ta det lugnt. Love u

    SvaraRadera
  2. Ja, ta det lugnt nu hjärtat! Du och bebis är det viktigaste, och bror också förstås. Allt annat kommer lösa sig (som flyttet till exempel).

    Säg hej till bebis från mig, säg att faster längtar efter henom :P

    Älskar er!

    SvaraRadera