2010-06-20

Flyttade och klara!

Nu sitter jag på våran uteplats och myser i soffan! Jag är så glad, allting är nästan klart!
Jag är så tacksam över all hjälp vi fått av mina föräldrar och att allting har gått så smidigt. Vi trivs kanon bra och lägenheten är fantastisk. Det här kunde aldrig ha blivit bättre.
Min mamma och pappa stannde över till lördagen och vi hade det ritkigt myspys på fredagskvällen. Svärmor med sällskap var här med oss då också. Vår grill invigdes och den fungerade riktigt fint.

Jag är så imponerad över min kärlek, han kämpar med allt och klarar det så bra. Inte ett gnäll även fast jag vet hur jobbigt och tungt det kan va att fixa med alla tunga lyft. Mamma och jag packade upp de flesta flyttkartonger på fredagen och igår fick vi de sista klara här hemma.

I dag blir det lite småfix och mys. Men prio ett får nog bli att ta det lungt, det har varit en hektisk vecka för oss båda.(eller oss tre). Bebis i magen mår bra men säger ifrån så fort jag gör för mycket. På sätt och vis tror jag att den här sjukskrivningen är bra även fast jag har så svårt att inse det, inte för att jag itne skulle göra det bästa för bebis. Utan för att jag älskar att jobba.
Men nu är det som det är och det finns ju en orsak till det och vi vill att våran bebis ska må bra. Det är bara att hoppas att moderkakan kan lägga sig på rätt plats och allt blir som det ska!

I går på claes ohlsson buffade den runt i magen så att det kändes riktigt mycket för första gången. Det var lycka för oss båda! <3

1 kommentar:

  1. Oh vad mysigt att du fick känna att den rör sig där inne. Blir mer verkligt när man känner rörelserna. Koppla av nu och njut i er underbara
    lagenhet. Love u

    SvaraRadera