2010-06-14

Remiss och järntabletter

Idag fick jag tag på en barnmorska som skickade en remiss till läkare/sjukgymnast. Så om någon vecka trodde hon att jag skulle få hjälp med mina fogar. Det känns skönt. Jag vill ju bara göra det bättre, så jag kan röra mig på bästa sätt. När jag ändå hade henne i luren frågade jag om min yrsel som kommer lite titt som tätt. Hon tyckte inte att det var ett dugg konstigt att jag var lite yrslig och hängig eftersom mitt järnvärde var så där. Så nu ska jag käka järntabletter också. Men vad gör jag inte för bäääbis. Lillen som verkar vilja ha stor plats att röra sig på, magen är ganska stor tycker jag. Men är det vad den lille vill så får det bli så.

Pontus pratade med magen igår, det kändes mysigt.

1 kommentar:

  1. Mys ;-) Prata mycket med magen, spela Idas sommarvisa för plutten, som vi gjorde för dig.
    Love u

    SvaraRadera