2010-08-04

Uppdatering :)


Nu var det länge sen, jag är numera inne i v. 23. Tiden går fort!

Magen växer och pyret sparkar på där inne, nu syns det lite på magen när hon/han har sin spakrunda kl 2o.30 varje kväll. Det är mysigt!



Jag har gått upp fem kg sen inskrivningen i v.13 och sju sedan jag blev gravid.

Semestern är slut och jag jobbar på som vanligt. Jag ska försöka jobba heltid månaden ut och sedan tror jag inte att min kropp orkar det mer, den går redan på sista reserverna. Men nu har jag ansökt om havandeskapspenning så vi får se om det går igenom!

Ha en fin dag!
<3




2 kommentarer:

  1. Fin magen är nu och full av liv ;-)) Du får inte ta ut dig med alla dina lyft på jobbet. Take care. Saknar er, love u

    SvaraRadera
  2. Åååh va fin du är!! Ta hand om dig och magen nu. Kramar från Maria och lilla C :)

    SvaraRadera