2010-07-08

Lilla sprattelfisk!

Imorse vaknade jag klockan fem av att liten i magen hade kalas. H*n sprattlade runt som aldrig förr. Det känns som att en virvelvind drar förbi. Jag gick upp på toa och sen till sängen igen. Men inte lugnade liten ner sig, så det var bara att gå upp. Runt sju somnade jag om och det första jag kände när jag vaknade nyss var sprattel. Lilla pyre...

Jag tycker att det är skönt att känna det lilla livet. Det gör det hela mer verkligt. Innan har jag trott att jag bara vart bubblig i magen men barnmorskan sa att det måste ha vart pyret. Jag undrar jag hur det blir när jag börjar känna sparkar, om h*n är så här livlig nu! :)

Idag ska vi åka till Stockholm och åka iväg med tallink till Tallin. Vi har aldrig varit där och det blir vår nog sista minitripp som vi gör själva på ett bra tag. Så det ska bli väldigt mysigt!

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar