2010-08-16

Måndag



Inatt drömde jag väldigt mycket om lille pyret i magen. Det var en liten tjej som bökade runt därinne. Hittills har jag bara drömt om en pojke som hette Gustav. Jag undrar ja vem du är där inne i min mage, hur du ser ut och hur du är? Bebisen har flera vakenperoider på dagarna nu då h*n sparkar och har hicka. Det är en häftig känsla när h*n hickar, hela magen hoppar. Älskade lilla pyre!

Idag har vi vart hos ett par kompisar och grattat deras dotter som fyllde 2år igår. Så fort tiden går. Jag minns det som igår när de fick sitt första barn. Sen kom den andra och nu är det snart våran tur. Jag längtar!


Ta hand om er !




1 kommentar:

  1. Hejsan tjejen, grattis så jätte mycket till er, hoppas allt går bra och att du njuter.
    Lycka till med allt.
    Hur har du det annars då, jobb och allt? Är du mamma ledig eller jobbar du lite nu??
    Trevlig helg kram

    SvaraRadera