2010-07-06

Lata semesterdagar!

Det är så skönt att få vara ledig, att slippa tänka på arbetet. Vi har det väldigt bra.
I helgen spenderade jag och min svärmor på stranden. Det var väldigt varmt och bruna det blev vi. I går (måndag) började Pontus sin semester, jag tjuvstartade ju förra torsdagen! Halv nio var vi på sjukhuset och tittade in hos bebis och efter det åkte vi till Pontus mormor. När vi hade varit där åkte vi och tvättade bilen, sen tog vi oss en utflykt bara vi. Det var supermysigt!

I har vi haft släktkalas här hemma. Pontus mamma syster mormor, hennes bror som bor i Finland med flera har varit här och ätit mat och umgåtts. Det var väldigt trevligt och jag tycker att det är kul att träffa släktet. Det finska språket är spännande och jag förstår ingenting! :)
Pyret i magen har fortsatt sin vilda karriär och sprattlar mig i magen. H*n börjar på kvällarna när jag sätter/lägger mig på soffan. Det är mysigt.

Imorgon har vi ingenting planerat men på Torsdag tar vi oss en tur till Tallin och kommer hem på Lördag.

Ha det fint!

1 kommentar: