2010-03-22

En ny blogg för en ny tid

Jag har hitills bara bloggat på blogg.se. Där bloggen bara handlat om små ting ur mitt liv. Det kommer den här bloggen också att göra, men också med lite annat innehåll. Jag har återupptagit mitt intresse för inredning poch för att mina ideer och tankar ska finnas kvar, så vill jag spara dem någonstans. Det här får bli mitt lilla krypin om så bara med någon rad då och då. Vi får se vad det blir av det hela, men följ gärna med på vägen.

Sambon och jag är i en pågående byta bostad process, vi budade på ett väldigt fint radhus i början av december 09. Det gick inte vägen och just nu är vi inne på nästa projekt. En trea på 82 kvm. Utgångspris är 1 150 000 kr och vi har lagt oss på startbud. Imorgon får vi se hur det går. Det är en fin lägenhet med en bra planlösning, en stor inglasad balkong på 10 kvm, med utgång till gräsmatta. Lägenheten ligger på bottenplan.

Jag tror på att den här typen av lägenhet är någonting som kommer att passa oss perfekt.

Det är spännande och jag hoppas så innerligt att det går vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar