2010-03-25

Det första vi köper till vår nya hem!



Jag och Sambo har precis köpt en utemöbelgrupp till vår uteplats. Det blir det första vi köper till vårt nya hem, vår balkong(altan) kommer vi att vistas mycket på i sommar och även höst eftersom den är inglasad. Det kommer bli så jäkla snyggt.

Jag är så glad att jag ärvt min fars förmåga att spara pengar och peppat min älskade att spara så mycket pengar varje månad. Nu kan vi utöver denna möbelgrupp fokusera på ny stor soffa i det stora rummet, ny matsalsgrupp etc. Äntligen får vi det vi vill, äntligen får vi det hem vi alltid har velat ha. Tillsammans.
Det andra rummet utöver vårt sovrum kommer vi att ha som gästrum, där vår nuvarande soffa och fåtölj kommer att få vara, det kommer bli perfekt. Jag längtar!


2 kommentarer:

  1. Jättesnygga möbler, ser fram emot att få sitta i en av fåtöljerna med er och avnjuta ett glas rött. Pappa läser och blir rörd över dina fina ord. Det heter väl "den som spar han har" och tänk vad det är mysigt när man kan planera och köpa det man vill. Love u both

    SvaraRadera
  2. Grattis till boendet, o dessa möbler med för den delen! Fiiiint sa fisken.
    Snart äre påsk! tihi

    SvaraRadera