2010-04-08

Lilla Pyret !



Tisdagen den 6 april upptäckte jag att ett litet pyre växer i min mage. Jag hann inte ens lägga ner testet på golvet innan ett starkt plus visades. Jag förstod ingenting, men jag hade anat. Helgen innan fick jag en enorm halsbränna och veckan innan hade jag mått lite illa. Men jag tänkte att jag var stressad.


På Onsdagen ringde jag till barnmorskemottagningen och den 26/4 ska vi gå och träffa vår barnmorska. Jag är jätte nervös, springer på toa hela tiden och kollar om jag fått mens. Är orolig att lilla pyret inte ska orka kämpa på.


Det är så obegripligt stort och så väldigt tidigt än, vecka 5+2 är jag i dag. Snälla lilla pyre kämpa på därinne i magen så att vi får träffa dig.


Om allt går som det ska, är du välkommen den 6 /12

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar